Pagina's

vrijdag 11 maart 2011

...weer een jaartje ouder...
















Gisteren was ik jarig...deze prachtige stofjes en boek kreeg ik van mijn DH. Nee deze keer geen miniaturen maar...
















van wat in deze envelopjes zit, kan ik ze wel kopen....
Mijn kleinzoon Teun van 6 kan al schrijven, kijk nou toch hoe hij gefeliciteerd heeft geschreven, is 't niet schattig. Hij noemt mij oma Lotte omdat onze labrador Lotte heette.
Sam mijn kleindochter heeft het lieve zeepje gemaakt en van de jongste Tim kreeg ik deze tulpjes. Je dag kan echt niet meer stuk als de kleintjes zijn geweest (natuurlijk de groten ook hoor)

Ook wil ik graag héél veel nieuwe volgers van harte welkom heten op mijn blog. Wat leuk dat je mij gevonden hebt. Ik hoop dat je veel plezier zult beleven op mijn blog...

14 opmerkingen:

La Belle Brigante zei

Van harte gefeliciteerd!!Wat ben je verwend door je kleinzoons. Ik wens je een creatief nieuw levensjaar en een zonning weekend.
groetjes van Margot

Ingrid zei

Gelukkige verjaardag Heleni, ik wens jou het allerbeste toe :-))
dikke knuffel
Ingrid

Peggy zei

Heel hartelijk gefeliciteerd. Ach...dat geschreven kaartje van Teun, dan smelt je toch gewoon? Een heel fijn weekend toegewenst!

Lara zei

Nog van harte gefeliciteerd Heleni.

Marit zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Kunnen je kleinkinderen wel met hun vingertjes van je ontzettend mooie poppenhuis afblijven? Wat past dat kastje er trouwens geweldig onder!

Groetjes,
Marit

Flora zei

Many affectionate greetings from me :-)
The children can add meaning to every passing year ...
Adorable Lotte :-)
Mini hugs, Flora

Eva zei

Los regalos son muy especiales ¡felicidades!.Un saludo, Eva

Patty zei

Happy Birthday Heleni! It looks like you have been spoiled by the family as it should be! I hope you have a wonderful,creative year!

Unknown zei

Happy birthday Heleni:). It`s so lovely to have grandchildren (and children of course :)).
Mona

Heleni zei

Thank you all very much for the lovely congratulations on my birthday. Yes, I'm very spoiled.

Have a nice weekend.

gr.Heleni

TreeFeathers zei

Happy Birthday, Heleni! :)

- Grace

Annemieke zei

Gefeliciteerd! Leuke cadeautjes, ziet er heel gezellig uit.
Groetjes
Annemieke

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Heleni nog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag !
Wat heb je lieve kadootjes gekregen.

Heel veel groejes Mieke

Lataina zei

Happy Birthday! What pretty gifts. =)

Related Posts with Thumbnails