Pagina's

zondag 13 maart 2011

popjes van tandenstokers...
















Gisteren zag ik op peggy's weblog (klik) een schattig popje die ze gemaakt had van tandenstokers. Peggy geeft ook de link aan waar de tutorial op staat. angelamichelledolls.blogspot.com (klik)  in haar blogarchief van 2008. Ik vond dit zo leuk dat ik het ook wilde proberen.
De bovenste is mijn tweede popje. Die is al beter dan mijn eerste popje
















Dit is mijn eerste. Het popje zelf gaat nog wel maar het gezichtje vind ik niet zo goed gelukt. Maar het is zo'n  leuk werk om ze te maken. Ze worden ongeveer 7 cm. Wat je met tandenstokers al niet kunt maken...

7 opmerkingen:

Ingrid zei

wat een schattige popjes, knap gemaakt :-))
groetjes Ingrid

Flora zei

The blonde doll is very pretty :-)
I love her!!!
Mini hugs, Flora

Marijke van Ooijen zei

Goedemorgen Heleni,

Wat een grappige popjes ...wat een leuk idee!
Hoop dat alles goed gaat met je meis..zo te zien gaat het al weer een beetje beter...gelukkig!

Fijne dag...liefs,

Marijke

miniacollection zei

Your second doll is gorgeous, I love the hair and the face is cute. Congratulations!

Anoniem zei

Och wat schattig zo klein, mooi en knap gedaan, vindt het al knap dat iemans zoiets bedenkt, gr Gonda.

http://gondasminiworld.blogspot.com/

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Wat enige poppetjes, en dan van tandestokers, wat een idee !!

Groetjes Mieke

Peggy zei

Ze zijn goed gelukt! Daar komt de invasie van de tandenstokerpoppetjes (grote grijns)!

Related Posts with Thumbnails