Pagina's

dinsdag 17 augustus 2010

nieuw stoeltje

Na het bankje had ik zo de smaak te pakken dat ik ook nog een stoeltje wilde maken, met het borduurtje wat ik een tijdje geleden heb laten zien.
















Door de ronding aan de voorkant moest ik het patroon aanpassen. Ik vind 't jammer dat ik rose gebruikt heb...achteraf gezien had ik toch beter dezelfde kleur kunnen gebruiken. Uithalen is geen optie en helemaal opnieuw beginnen.....pfff, jullie weten vast wel hoeveel werk het is, borduren in 1:12...
















Ze passen wel goed bij elkaar...

6 opmerkingen:

Nina in Germany zei

Hallo Heleni,
danke für deinen schönen Kommentar auf meinem blog. Puppenstubendruckknöpfe sind nur 6 mm groß, die gibt es von Heidi Ott, ich kaufe sie bei ebay.de
Schöne Grüße von Nina

Unknown zei

Vaya estas hecha toda una tapicera real. Este bordado le va muy bien al sillón.
Besos Clara.

Marijke van Ooijen zei

Hay Heleni,

Ten eerste wil ik je bedanken voor je ontzettend lieve complimenten over mijn werk..
En je mooie woorden op mijn blog.

Ik heb je mooie kleine mooie meubeltjes en andere spulletjes bekeken, meis je bent een kunstenaar.
Dit kleine stoeltje met dat snoezige borduurwerkje...werkelijk beeldschoon!

Ik ben ook volger van jou geworden...ik wil niks van al dit moois missen..

Liefs,
Marijke

Les Miniatures de Béatrice zei

Vraiment très réussis! La broderie est superbe et les 2 vont vraiment bien ensemble.
Béatrice

Ascension zei

Te ha quedado preciosa y el conjunto maravilloso, enhorabuena.
besitos ascension

Ingrid zei

Wauw Heleni wat een prachtig stoeltje, beeldschoon is het.
groetjes Ingrid

Related Posts with Thumbnails