Pagina's

vrijdag 14 mei 2010

Update nieuw huis

















Dit is de hal van mijn nieuwe huis.
Het vloertje heb ik gemaakt van eikenhout. De plankjes zijn 6 x 20 mm. De trap was een rechte trap en ik heb er een bordestrap van gemaakt met een halkast. De chaise lounge heb ik geschilderd en opnieuw bekleed. Het vloerkleedje is een quiltje met blokjes van 1 x 1 cm.
















Deze lathyrus waren over van een grote bos.
















Dit is de keuken. Het vloertje heb ik gemaakt van kurk. Het was wel een beetje te dik om te snijden, maar het is toch gelukt. Er was een tegel over van mijn 1:1 huis. Ik heb 't geschilderd en een klein beetje doorgeschuurd. Ik ben heel blij met het resultaat.

De tafel en het keukenblok heb ik zelf gemaakt. Het blad, schapjes en het blad van de tafel is Amerikaans kersenhout. Dit heeft een prachtige kleur en nerf.
Het stoeltje op de achtergrond is van EM en daarvan heb ik alle scherpe randen afgeschuurd, geschilderd en opnieuw bekleed. Een likje verf en een nieuw stofje doen wonderen!

3 opmerkingen:

michelle zei

Prachtig allemaal...ik zou zeggen dat het 1;1 is en helemaal geen miniatuur, de vloer van kurk is geweldig mooi!

Jody zei

Heleni wat gaaf, ik vind het schitterend wat je gemaakt hebt!

Groetjes Jody.

Ingrid zei

dank je wel voor het leuke bericht op mijn blog
Jouw huis is prachtig, wat een mooie vloeren, kurk dat ga ik goed onthouden :-)) Ik kijk al uit naar het vervolg

veel liefs Ingrid

Related Posts with Thumbnails